dinsdag 10 december 2019

Bestel nu het boek en betaal tijdelijk geen verzendkosten*

"Jouw boek is voor mij in veel opzichten een herkenning. Het heeft mij duidelijk gemaakt dat ik door moet gaan met mijn zoektocht en goed naar mezelf moet luisteren. Jouw boek is vanaf nu mijn talisman. Dank je wel voor jouw openheid. Ik weet nu dat ik niet alleen ben." - Sandra

"Je boek heeft diepe indruk gemaakt en helderheid geschept." - Esmiralda
"In één adem heb ik je boek uitgelezen. Wat een sterke vrouw ben je! Voor mij was heel veel heel herkenbaar omdat ik zelf ook een HSP-er ben. Nu het boek uit is, wil ik je laten weten dat ik er ontzettend van genoten heb en dat er voor mij ook weer puzzelstukjes op zijn plek gevallen zijn." - Margaret
HOOFSTUK BELUISTEREN
Deze maand heeft een bijzondere herinnering. Nu elf jaar geleden postte ik een brief die veel in beweging heeft gezet.
Luister hier naar het hoofdstuk 'Halleluja' dat ik daarover schreef.
BOEK BESTELLEN
Wil je het boek lezen of cadeau geven aan iemand, tot 24 december betaal je geen verzendkosten. En als je wil plaats ik er ook een persoonlijke boodschap in.
Hier kun je het boek bestellen 
*Alleen geldig voor verzendingen binnen NL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten