donderdag 4 januari 2018

NIEUW!! HSP Café - dinsdag 6 maart 2018

In een ongedwongen sfeer elkaar ontmoeten. Elkaar een luisterend oor bieden. Tips uitwisselen.

Als hooggevoelige kun je je soms erg alleen voelen. Het lijkt wel of niemand je begrijpt en je kunt misschien maar moeilijk je verhaal bij iemand kwijt. Hoe fijn om dan samen te kunnen komen met gelijkgestemden. Op een plek waar je volledig jezelf kunt en mag zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat het samenzijn met andere hooggevoeligen kan bijdragen aan de herkenning en het beter kunnen omgaan met je gevoeligheid. Ik gun jou dat ook en stel daarom mijn mooie locatie beschikbaar deze avond.

Deze eerste avond zal als thema hebben: 'Grenzen aangeven'. Iets waar veel hooggevoeligen erg veel moeite mee hebben. Hoe ga jij daarmee om? We zullen daarover met elkaar in gesprek gaan. Vanuit mijn achtergrond als coach en ervaringsdeskundige zal ik mijn kennis delen en adviezen geven. Daarnaast is er ook ruimte voor eigen inbreng.

Ik hoop je te mogen ontmoeten!

Wanneer: dinsdag 6 maart 19.30-21.30 uur
Waar: Praktijk De Vlindertuin, (bij Op Hodenpijl), Rijksstraatweg 20-22, Schipluiden (nabij Delft)
Vergoeding: € 7.50 (incl. koffie/thee)

Om zeker te zijn van een plekje, is aanmelding via e-mail noodzakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten