vrijdag 9 juni 2023

Jubileumactie!

Vandaag 10 jaar geleden...

Ik zie me daar weer staan. Familie, vrienden en bekenden die speciaal naar Volendam waren gekomen om dit bijzondere moment mee te vieren. 

Volgens mij ben ik nog nooit zó zenuwachtig geweest. Waarom wilde ik dit?
Na een schrijfproces van bijna twee jaar, wat een behoorlijke rollercoaster was, presenteerde ik die dag mijn kindje aan de wereld.

Als ik nu terugkijk naar die Daan van destijds. Onzeker, angstig over wat komen ging, maar tegelijkertijd ook doelgericht en vol vertrouwen, want dit verhaal 'moest' ik delen.

Het boek heeft inmiddels al vele mensen mogen bereiken, ook buiten de landsgrenzen. Levensverhalen kreeg ik toegestuurd, mensen die ook vastzaten maar herkenning vonden in mijn verhaal. Daar kracht uithaalde, weer zin in het leven kregen. In mijn praktijk ging ik hooggevoeligen begeleiden zodat ook zij leerden omgaan met deze eigenschap, waardoor ze uiteindelijk meer energie hebben en krachtiger in het leven staan. Ik heb lezingen gegeven, interviews voor tijdschriften, kranten en televisie.

Al die jaren is er ook vaak gevraagd om een boek 2. 'Dat wordt een 10-jarenplan,' zei ik altijd lachend. Nou, ik heb mij aan mijn woord gehouden. ;-) Onlangs kwam er wel een (tenen)boek uit, maar niet het vervolg op Het stille verdriet. Hoewel ik met gemak nog twee delen kan schrijven, is dit iets wat ik niet zomaar even doe. Het schrijven van een autobiografisch boek vergt veel. Maar wie weet. Als het eruit moet, dan stromen de woorden vast net als toen zo op papier...

Om dit jubileum te vieren betaal je deze maand geen verzendkosten als je het boek bestelt. (alleen geldig binnen NL). Deze actie loopt t/m 30 juni.
Bestel hier jouw boek: https://www.praktijkdevlindertuin.nl/boek-stille-verdriet/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten