zondag 17 juni 2018

Ontvang nu € 90 korting op het Sensitive Power Woman Programma!

Het programma voor hooggevoelige vrouwen die kiezen voor een krachtiger en energieker leven!


Prachtige eigenschap

Hooggevoeligheid is een prachtige eigenschap. Wanneer je er nog niet bewust van bent, kun je er flink mee worstelen en het als een last ervaren. Zo zonde, dat hoeft niet!
Na een lange zoektocht van bijna elf jaar, kreeg ik te horen dat mijn extreme vermoeidheidsklachten werden veroorzaakt door mijn hooggevoeligheid.


Bewustwording

Door bewustwording van je hooggevoeligheid en je leven zo in te richten op een manier die bij je past, in plaats van zoals ‘hoort’, kun je steeds meer van de voordelen gaan genieten.
Van een vermoeid meisje ben ik veranderd in een krachtige en energieke vrouw. Dat gun ik jou ook!


Gratis en vrijblijvende kennismakingssessie

Lees hier meer over het programma en om je aan te melden voor een gratis en vrijblijvende kennismakingssessie.

(Let op: om van de korting te kunnen profiteren dient de kennismakingssessie te worden ingepland vóór 14 juli).

#feestmaand #mijlpalen #sensitivepowerwoman #erkennenhooggevoeligheid #meerenergie #meerzelfvertrouwen #krachtiger #omgaanmetprikkels #grenzenkunnenaangeven #omgaanmetemoties #mindset


Geen opmerkingen:

Een reactie posten