zondag 10 juni 2018

Feestelijke actie!

Dit weekend is het 5 jaar geleden dat mijn boek Het stille verdriet werd gepresenteerd in Volendam. 

"Ik ben blij dat Daniëlle dit boek heeft geschreven! Super dat zij haar ervaringen openhartig deelt. Ik vind de kracht van kwetsbaarheid van dit boek prachtig. Zo twijfelt Marie vaak aan haar waarnemingen; dit proces waarbij ze steeds meer op zichzelf durft te vertrouwen vind ik mooi omschreven. Ik kan me voorstellen dat veel vermoeide hooggevoelige mensen en HSP die paranormale waarnemingen hebben, en hier nog bang voor zijn of nog lastig mee kunnen omgaan, wat aan dit boek hebben. Zeker als je als HSP wilt weten hoe anderen met hun hooggevoeligheid hebben geworsteld een aanrader!" - Femke de Grijs (toegepast psycholoog voor hoger opgeleide HSP)

LEES HIER ALVAST HET EERSTE DEEL VAN HET BOEK: https://bit.ly/2JzIb9J

"Het stille verdriet is een autobiografisch verhaal van schrijfster Daniëlle van der Stap over de lange weg die zij heeft afgelegd om haar hooggevoeligheid en gave te accepteren. Met veel moed, groeiend vertrouwen en de nodige humor bewandelt zij haar pad naar (h)erkenning."

BOEK BESTELLEN: https://bit.ly/2JzIb9J 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten