woensdag 18 september 2013

Tweede druk 'Het stille verdriet'!

'Zit je goed op je stoel, houd je vast,' zo begon de mail die ik vanmiddag van mijn uitgever ontving. NBD/Biblion bleek wel 337 boeken te hebben besteld voor de diverse bibliotheken in Nederland. Wow!! ...En dat betekent ook meteen dat ik door mijn voorraad boeken heen ben. Drie maanden na de lancering van 'Het stille verdriet' is druk 2 is een feit!

Ik ben wel even in 'shock' geweest na dit bericht. Dit had ik namelijk echt niet zien aankomen. Zeker met het oog op de bezuinigingen bij de bibliotheken, had ik van dit aantal alleen maar durven dromen...
De bibliotheek in mijn woonplaats zou één exemplaar opnemen in de collectie, werd mij vorig jaar tijdens een kerstborrel toegezegd. Daar was ik al heel erg blij mee. Zo zou er in ieder geval één boek staan en kon iedereen, ongeacht waar men woont in Nederland, mijn boek lenen bij de bibliotheek. Vanmorgen kwam ik er achter dat 52 bibliotheken in Noord- en Zuid-Holland een bestelling hebben geplaatst. Dat veroorzaakte al flinke zweethandjes. Het bericht van mijn uitgever was dan ook echt de zogeheten kers op de taart! En die smaakt heel goed! :-) Ik ga vanavond een feestje vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten