maandag 9 september 2013

"Uitverkocht"

Zo nu en dan Google ik mijn boek om te zien wat er op het 'World Wide Web' over geschreven wordt. Vanmorgen keek ik wat rond bij de diverse online boekhandels en zag opmerkingen als: "Tijdelijk niet leverbaar", "In bestelling", "Uitverkocht". .... Huh? Bij navraag blijkt mijn voorraad boeken bij het Centraal Boekhuis op te zijn. Geweldig!

'Ik zou niet te veel exemplaren daar opslaan. Mocht je na een jaar het contract met hen ontbinden en er liggen nog exemplaren, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening,' kreeg ik in juni van mijn contactpersoon te horen. Zo eigenwijs als ik ben ;) heb ik toch best een flinke stapel daar neergelegd ...En nog geen 3 maanden later ben ik al door mijn voorraad heen. Wow!!
Bij deze wil ik graag mijn lezers bedanken. Dank voor jullie interesse in mijn verhaal!

Wat een ontzettend mooi begin van de week! ...Buiten regent het maar hier binnen schijnt al de hele dag de zon.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten